تا دیر نشده است فکری برای فوتبال مشهد بکنید! کشمکش الاهلی و الاتحاد به‌خاطر قایدی ساعت و تاریخ بازی ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور در لیست نکونام حفظ سه بازیکن در اولویت پرسپولیس خواسته جدید اوسمار از درویش دو بازیکن اضافه برای پرسپولیس و استقلال درویش مخالف ماندن گولسیانی! ۵ بازیکن پرسپولیس در لیست مازاد اوسمار زمزمه محرومیت سنگین برای مهرداد محمدی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌ها(۱۵ خرداد ۱۴۰۳)| باخت پشت باخت صیادمنش و قایدی در لیست نکونام برنامه بازی‌های ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال | بلندقامتان به دنبال جبران مافات پخش زنده بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سوتی عجیب سمیعی در برنامه شبکه سه+ ویدیو| استناد به توییت‌های جعلی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بوسنی| خط و نشان برای یورو جرایم مالی برای باشگاه پرسپولیس، نکونام، چشمی و حسینی آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس
سرخط خبرها

پایان سرگیجه انتخاب داور بازی استقلال و ذوب آهن| پیام حیدری بازی را سوت می‌زند

  • کد خبر: ۱۲۹۳۱۰
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
پایان سرگیجه انتخاب داور بازی استقلال و ذوب آهن| پیام حیدری بازی را سوت می‌زند
اتفاقاتی که در روز‌های اخیر پیرامون داوری بحث برانگیز حاج ملک دربازی استقلال و فولاد رخ داده، انتخاب داور بازی استقلال و ذوب آهن را برای کمیته داوران دشوار کرده بود تا اینکه نام پیام حیدری به عنوان داور بازی استقلال و ذوب اعلام شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ابتدا قرار بود سوت قضاوت بازی ذوب آهن اصفهان و استقلال به دست مرتضی منصوریان داده شود. داوری جوان که تجربه آن چنانی در عرصه داوری ندارد و قدم‌ها اول را دراین راه برمی‌دارد. کمیته داوران حتی نام منصوریان را هم نهایی کرده بود، اما سه شنبه شب ناگهان اجماع کمیته داوران به این نتیجه رسید که پیام حیدری به عنوان داور بازی ذوب آهن و استقلال که در اصفهان برگزار می‌شود، اعلام شود. به این ترتیب برادر دکتر بیژن حیدری به عنوان قاضی بازی حساس جمعه شب دو تیم ذوب آهن و استقلال برگزیده شده است. این تصمیم درحالی اتخاذ شده که حمله‌های ذوبی‌ها به داوران ادامه دارد و آن‌ها همچنان براین باورند که داور نباید تحت تاثیر جو سازی استقلالی‌ها قرار بگیرد. حسین پاشایی، مربی تیم ذوب آهن تازه‌ترین فردی بود که علیه داوران حرف زد و از آن سو نیز بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال پاسخش را داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->